23 август 2014 г.

Как да си направим ... Как правя... маргаритки - nuschinka / Теменужка Милчева

Здравейте, ето че най-накрая намерих време да Ви покажа някои нещица... От много, много време искам да направя маргаритки, но не какви да е... а максимално "истински"... за листенцата ясно.... има голямо разнообразие от шаблони, пънчове и там няма много проблем с избора. Някой харесва по-опърпани, други, по облички... аз се спрях на сета на Джой.
Нооо центърът ми беше проблем до сега. Вече имам решение :) Нека да Ви покажа как правя аз маргаритките :)

Необходимите материали:
*хартия(бяла и жълта) аз използвам 250гр. акварелен картон;
*дистрес мастило Мustard seed;
*Flower Soft - Sunshine Yellow*подходящи шаблони или перфоратори;
*универсално лепило (на Stick it ми е най удобно);
*инструмент за оформяно на цветя и мека повърхност;
*пулверизатор с вода;
*пинцети(с тях ми е много по-лесно да работя);
*тампонче от памук;
*подходящ размер мъниста, нанизани по 1 на тел.

1) Навлажнявам с пулверизатора изразните елементи, след което обагрям центъра на всяко цветче с мастило, посредством тампончето от памук

2) докато са още влажни елементите ги оформям посредством инструмента. От обратната страна посредством по-малкия накрайник(3мм) с избутващи движения от центъра навън оформям всяко листенце на цветчето. След това обръщам и с кръгови движения с големия накрайник (5мм) оформям центъра.
"Шапчиците" за центърчетата оформям само с кръгови движения
3) Посредством "клонката" с мънистото и лепило оформям маргаритката, като за всяка маргаритка използвам по две еднакви по големина цветчета.
Тук са вече залепени и подготвени за добавяне на тичинките.
4) Ето и как правя тичинките... нещото, което до сега не бях открила тези малки стърготинки под името Flower Soft :) Перфектни са за тази цел... Между другото се снабдих и с кафяво :) за слънчогледи... нооо това е друга тема на разговор...
Всяка шапчица намазвам с лепило и я мушкам в бурканчето със стърготинките :) притискам леко да полепне и ставям настрани за изсъхне... това е всичко :)
5) След като шапчиците вече са изсъхнали и няма опасност стърготинките да ми останат по пръстите докато ги пипам, намазвам обилно центъра на всяка маргаритка с лепило и лепвам там шапчицата. В зависимост от големината на центъра на цветчето ще е и избора размер на перличката и съответно размера на кръгчето за шапчица.
Ето я и вече готовата маргаритка :) Като истинска е, нали? Аз много си ги харесвам... Не случайно напоследък доста често ги правя :)

От мен за днес толкова... надявам се, че съм ви била полезна :)
Целувки и до скоро
Нуши

Наистина прекрасна маргаритка. Съвсем като истинска. Благодарим на nuschinka / Теменужка Милчева, че сподели този толкова интересен и полезен урок с нас.
А на всички, които искат да научат повече за Flower Soft препоръчваме да прочетат ТАЗИ публикация на Кат и шМи в Картишок.

1 коментар:

Valarie каза...

Чудесна идея. Много благодаря за подробния урок. :)