15 август 2014 г.

Картичкофурийско предизвикателство 230 - "Ще се омъжа в ..."

Привет, красиви творящи хора,

За мен е супер голямо удоволствие да гостувам на това любимо местенце. Благодаря от сърце на vilini за това, че днес имам възможност да съм тук, ей така, малко да ви поразшейкна като за през лятото :)))

Та, какво ви приготвих. Мислих точно как да ви го презентирам и просто реших да копирам това, което пратих на Картичкофурии като ме попитаха за темата. Какво да ви кажа, мързелива работа.

"За темаа... Хммнм. Ще ти кажа мене с какво ме мъчат сега. (б.а. някога през юли се случва всичко :)) Плик за пари за сватба. Ама, такъв един "дарк", малко "стиймпънк" или малко "готик"... Егати, а?

Та, за темата - нека я кръстим "Ще се омъжа в ..." Концепцията е, всеки да си продължи изречението. Дали си спомняме собствените си сватби, цветовете им, локацията, емоциите или пък сме имали ей такива шантави поръчки, като настоящата ми, или пък искаме приказка...
Така - сватба, примесена с още нещо, по възможност "нетрадиционно". Може да е картичка, албумче, кутийче, плик, таг и т.н. Става, нали :)?"

Хайде да ви видим, няма само аз да се мъча в жегите, я? :)

За вдъхновение реших да устискам и все пак чак сега да ви покажа този мега (не)типично сватбен и все пак - плик за пари, огромен като размери при това. Съвсем скоро ще ви разкажа малко повече и за направата му в моя блог. То имаше дантели, кутии от бонбони, не точната хартия, изрезки от пердета, залежаване няколко месеца (тук се засрамвам до червено)... Въобще, голям калабалък.


И наградка ще има, естествено. Ще подаря на тази от вас, която най-ми влезе под кожата, ваучер от крафт магазинче, от което пазарувам и аз.

Амиии, май е това. Много се надявам да има желаещи да се пробват в тази моя шантавелност.

Много целувки и дано не се отървете от креативно вдъхновение,

shMe :)xxx

Благодарим на shMe за сватбеното предизвикателство!

Тя стана Картичкофурия на седмицата 219 в предизвикателството КФП 219 - Картичка с ръчнонаправена дизайнерска хартиянаvilini.

А това са сватбените картички, с които искат да ви вдъхновят Картичкофеите:


Ще се омъжа в....? Супер интересно зададена тема. Още на секундата започнах да размишлявам за моя отговор. Ще се омъжа в бяло? Твърде клиширано. Къде остана нежното ментово или пък тюркоазените акценти, които толкова харесвам? Ще се омъжа в ...Плевен? Ми да, то това си е ясно. Там поне по време на ритуала гостите са седнали, а не се гъчкат в някоя мизерна стаичка. Ще се омъжа.... колкото пъти си затворя очите, толкова пъти виждам сцените от собствената си сватба. Така че моят отговор - и с думи и с картичка е:
Ще се омъжа в същия вариант като преди 12 години. Не бих променила нищичко. Освен може би факта, че сега бих си направила всичко сама.



Здравейте,
За предизвикателството на Shme ще се опитам да Ви вдъхновя с една винтидж сватба в кафяво и лилаво. Темата е прекрасна, така че запретвайте ръкави и ни покажете вашите интерпретации, а ние ще чакаме с нетърпение да ги видим.



"Ще се ожени, но първо ще е моминското ѝ парти!" ... А това е един добър случай да я изненадаме с албум на спомените, прекараните заедно щастливи моменти. " Това беше идеята за част от изненадата към булката от приятелките ѝ... а другата част... за мен тя беше по изненадваща...искаха да ѝ направя кокетна булчинска диадемка, която да бъде част от тоалета ѝ за вечерта на празненството За първи път правя такава и частно казано до края не знаех как ще се получи... нооо стана доста добре...

Крайният срок за участие е 23,59ч на 25 август, понеделник.

Победителят от това предизвикателство ще задава свое предизвикателство през октомври 2014г.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си.





4 коментара:

Sophie каза...

Шми, точно ме улучваш в най-креативната ми фаза, засипана с нетрадиционни поръчки за сватби и то пък как се падна точно преди термина ми за раждане. Та ако не родя в близките дни и осъществя още една моя идея, с удоволствие ще се включа. ;))

Being shMe каза...

Мили дами,Кат, Танче и Нуше, благодаря ви за разкошните вдъхновения и красота, с които допълвате началната идея. Страшно се зарадвах, като видях каква прекрасна компания сте ми заформили.
Картичкофурии, благодаря за топлото гостоприемство.
Софи, мила, благодаря и на теб за това, че толкова бързо откри официално събитието. :)ххх

Sophie каза...

А с колко проекта имаме право да участваме, че съм набрала скорост и мога да покажа още нещичко? ;)

Картичкофурии каза...

С колкото желаеш. Няма ограчение в броя на участията.